Biffb

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Tå spets!

Av Julia&Tindra - 11 mars 2013 18:14

                                                  
  Heej!

Förlåt att jag inte har bloggat men har haft mycket och göra och idag hade jag svårt att loga in och då tänker ni sägert ja men det är ju att du inte har varit inlogad och har glömt lö********** men jag kommer ihåg det men har haft svårt att koma till bloggplatsen det ladar och ladar och ladar och inget häner!



I söndags fick jag mina tå spets skor på balet!

då är det plat på tårna och där steler man sig upp alltså såna skor man har när man dansar på operan!


Jag har tagit kort på mina och mina är små (pasar mig) och supper råsa

 

snygga va?


Förlåt att det här inlägget kanske blir svårt att läsa eller jobbigt att läsa.....

Men jag har så mycket att skriva till dig!

eller er.....!


Ja men nu ska jag försöka att få några tittare på bloggen för det här har jag tänkt på att jag försöker eller jag tänker inte på att få många tittare!

jag kan få det jätte lätt för min stora syster går på en stor skola och hon kAN ge reklam det har hon gjort en gång men endå!



Hejdå!

ses i nästa inlägg



                                                  
                                            

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 19:12

Hejsan! ni vet klippet Julia la upp den där far far away idol! på den tyckte jag att mössen var bäst!  vem tycker ni är var bäst! komentera isåfall detta inlägg.Förlåt om detta inlägg blir lite kort<-----------------------grymma mössen      ...

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 07:33

Hejsan! Ja nu är detdaks för skola    Det kanske det inte är för dig men idag ska jag och Tindra gå till skola Men vi har sovmorgon så vi ska vara där 09:00 och sedan slöjd och vi får en kort dag och det är ju bra :) Jag vet inte om jag längtar...

Av Julia&Tindra - 7 april 2013 09:30

Heej! Jag och mina granar och min stora syster hade lördagsmys i går och då tittade vi på shrek kortfilmer och då var det far far away idol    Och ja den fans på youtube så jag ska visa den tiller! Se på hella ni kommer att skrata supper mycke...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:10

Hej! idag på lovet ska vi baka något som jag inte gilla!sockerkaka!det smakar ju ingentingkolla vad tråkig den ser ut den ser ju inte direkt ut så härkolla vad roligt en mp3 tårta!men som ni kanske förstog var båda bilderna från google!       ...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:09

   

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards