Biffb

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Julia&Tindra - 14 mars 2013 17:47

                                                  
                         heej!

Jag och Tindra kommer att göra Julia träfar Yohio 2 och då kommer jag göra en rolig sak   

                        vi börjar få ganska mycket tittare fortset så och tack alla läsare   

                           Men jag har tagit roliga bilder på mig som jag ska visa för er :)

 

                                                  
   Aså den är en av mina favriter!


 

 

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

                                                  
      Vist är bilderna roliga   

                                                Men nu är det här inläget klart   

             Men gråt inte ungar för i mårgon är det fredag och det betyder HELG PÅ BOLIBOMPA!



Ses i nästa inlägg



                                                  
                                              


Av Julia&Tindra - 14 mars 2013 07:24

Hejsan alla bloggläsare! hela måndagen tills idag kan bli på fredag också!har vår fröken Ingela varit sjuk  så då har vår fritids fröken Thalill ställt upp att typ lära eller undervisa klassen!den här dan ser nog ut som mina flästa dagar.Att leka med Julia.Men för fröken får vi inte sitta med varandra vid maten  men vi får leka på rasten  nu lite foton jag tog nu              

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards