Biffb

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

Goodis och bullar

Av Julia&Tindra - 29 mars 2013 06:51

                                                  

                  Heej

                                                  Jag och Tindra har gåt glad påsk

                                               Och

så här mycket godis fick jag ....

 

                                                  

         Visst var det mycket

                                                  Jag gick ett hus mer en Tindra

                         Men på våra påsk kort stog det bloggen så det var lite reklam




                        Idag ska Tindra komma till mig och så ska vi leka Barbidifestivalen 2013!

                   Vi ska filma det och då ska vi sjika den tilll klassen och sedan lägga ut på bloggen ;)

                                                  

  Har ni kört prata med datorn?

                                                  

    det är såååå iriterande!!!!

                            Så här ser det ut när jag pratar med prata med datorn.......

                         

Datorn: Hallå, människa!

Du: Hallå dator

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Kan jag få en bulle?

Datorn: Ja.

Du: Ockej vad är den?

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Jaaa Jag sa ju det nyss!!

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Nej det vill jqag inte för du har låvat mig en bulle

Datorn: Nähä.

Du: Joooho

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Nej för bullen då

Datorn: Jaha.

Du: Jag vill ha bulle nuuuu och det är ju fredag

Datorn: Jaha.

Du: Vet du inte att det är fredag i dag

Datorn: Jo.

Du: Men varför sa du Jaha

Datorn: Därför.

Du: Ok

Datorn: Japp.

Du: Så var är då min bulle som du har

Datorn: Jaha.

Du: Har du gett min bulle till nån anan?

Datorn: Ja.

Du: Vem då?

Datorn: Jag.

Du: Åt du upp min bulle!!!

Datorn: Nej.

Du: Men du sa ju det

Datorn: Du också.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: Men var är min bulle då?

Datorn: I Norge.

Du: Är min bulle i Norge?

Datorn: Det är inte jag.

Du: Jaja jag vet det men kan du inte ta Norges bulle och ge den till mig :)¨

Datorn: Jo.

Du: Ockej gör det då

Datorn: Jaha.

Du: Nuuuuu

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: Men gullen då?

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Nej eller jo om det hanglar om en gulle

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: Öhhh orkar inte prata med dig för du ger ju mig inte bulle Hej då

Datorn: Nähä.

Du: Hej dåååå

Datorn: Hej!

Du: dåå

Datorn: Säg något.

Du: Hejdå

Datorn: Hej då!




Japp jag vet det är iriterande!

Och jag fick inte min bulle :(



Hejdå vi ses i nästa inlägg!



                                                  

      

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 19:12

Hejsan! ni vet klippet Julia la upp den där far far away idol! på den tyckte jag att mössen var bäst!  vem tycker ni är var bäst! komentera isåfall detta inlägg.Förlåt om detta inlägg blir lite kort<-----------------------grymma mössen      ...

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 07:33

Hejsan! Ja nu är detdaks för skola    Det kanske det inte är för dig men idag ska jag och Tindra gå till skola Men vi har sovmorgon så vi ska vara där 09:00 och sedan slöjd och vi får en kort dag och det är ju bra :) Jag vet inte om jag längtar...

Av Julia&Tindra - 7 april 2013 09:30

Heej! Jag och mina granar och min stora syster hade lördagsmys i går och då tittade vi på shrek kortfilmer och då var det far far away idol    Och ja den fans på youtube så jag ska visa den tiller! Se på hella ni kommer att skrata supper mycke...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:10

Hej! idag på lovet ska vi baka något som jag inte gilla!sockerkaka!det smakar ju ingentingkolla vad tråkig den ser ut den ser ju inte direkt ut så härkolla vad roligt en mp3 tårta!men som ni kanske förstog var båda bilderna från google!       ...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:09

   

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards