Biffb

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Julia&Tindra - 12 mars 2013 19:04

                                                  
               woow

tack alla läsare att ni tittar på bloggen!

Jag tittade mur många läsare vi hade och då såg jag det här....

 

woow tack så jette jettte jette mycket!

15 läsare det är inte dåligt!


nu har jag spelat dator så länge så det blir inte mer inlägg idagg tror jag :(



heej då


                                                  
                                                   

 

Av Julia&Tindra - 12 mars 2013 17:39

                                                  
         Heej!

Förlåt alla yohio (vet inte hur det stavas) fans men......... nää jag har ingen bra anledning för att jag gör sånt här   

Men jag gillar ju ine yohio men gämför!

Den här låten!

uhhhhhhhhh

eler den här underbara låten   

jaaaa litte skildnad abba är ju mycket mycket bätre än yohiyo



Och ni som läser den här bloggen måste veta att jag inte gillar yoyhiu

och så borde ni veta att jag böder ofta näsblod för det gör jag nuuuu!   


nååå synd om mig :(




                                                  
                                         

Av Julia&Tindra - 12 mars 2013 16:36


 
 
 

 

  


Publicerat i: Allmänt
 
//Julia&Tindra

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards