Biffb

Alla inlägg under mars 2013

Av Julia&Tindra - 30 mars 2013 07:01

                                                  
               Heej!

                             Ja jag har hittat Tindras och hennes kommpis blogg

                                  Japp och det är derför hon inte bloggar

Aså jag fattar inte vi har supper mycket läsare eller förut när hon bloggade supper mycket läsare men hon välger att blogga med en annan!

Och det är ingen ide att jag blogar ens för vi har tappat alla 43 tittare på bloggen och 30 något

Ja så nu sitter en disad tjej som bloggar!!!!!!!!!!!



Ja men nu fortseter vi med inlgget och sluta prata om att min Bff har dissat mig


Jag ska leta äfter ägg på morgonen    

Och så ska jag åka till farmor med mina kussiner och så kommer en kussin sova över

och då tänker ni vad många  ni är men kusinerna är bara två stycken för att dem andra bor i Armenien och Rysland.


Ja men Glad påsk på er alla läsare


Ps farmor har ingen dator så jag kan inte blogga och jag vet att Tindra inte kommer att blogga så ni får stå ut med att det inte blir nya inlägg på ungefär 2 dagar kan bili 3


Hejdå Glad påsk



                                                  
                                    


Av Julia&Tindra - 29 mars 2013 06:51

                                                  

                  Heej

                                                  Jag och Tindra har gåt glad påsk

                                               Och

så här mycket godis fick jag ....

 

                                                  

         Visst var det mycket

                                                  Jag gick ett hus mer en Tindra

                         Men på våra påsk kort stog det bloggen så det var lite reklam




                        Idag ska Tindra komma till mig och så ska vi leka Barbidifestivalen 2013!

                   Vi ska filma det och då ska vi sjika den tilll klassen och sedan lägga ut på bloggen ;)

                                                  

  Har ni kört prata med datorn?

                                                  

    det är såååå iriterande!!!!

                            Så här ser det ut när jag pratar med prata med datorn.......

                         

Datorn: Hallå, människa!

Du: Hallå dator

Datorn: Fråga mig någonting.

Du: Kan jag få en bulle?

Datorn: Ja.

Du: Ockej vad är den?

Datorn: Vill du ha en bulle?

Du: Jaaa Jag sa ju det nyss!!

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Nej det vill jqag inte för du har låvat mig en bulle

Datorn: Nähä.

Du: Joooho

Datorn: Får jag ställa en fråga?

Du: Nej för bullen då

Datorn: Jaha.

Du: Jag vill ha bulle nuuuu och det är ju fredag

Datorn: Jaha.

Du: Vet du inte att det är fredag i dag

Datorn: Jo.

Du: Men varför sa du Jaha

Datorn: Därför.

Du: Ok

Datorn: Japp.

Du: Så var är då min bulle som du har

Datorn: Jaha.

Du: Har du gett min bulle till nån anan?

Datorn: Ja.

Du: Vem då?

Datorn: Jag.

Du: Åt du upp min bulle!!!

Datorn: Nej.

Du: Men du sa ju det

Datorn: Du också.

Du: nej

Datorn: Nähä.

Du: Men var är min bulle då?

Datorn: I Norge.

Du: Är min bulle i Norge?

Datorn: Det är inte jag.

Du: Jaja jag vet det men kan du inte ta Norges bulle och ge den till mig :)¨

Datorn: Jo.

Du: Ockej gör det då

Datorn: Jaha.

Du: Nuuuuu

Datorn: Gissa vilket tal jag tänker på.

Du: Men gullen då?

Datorn: Vill du veta en sak?

Du: Nej eller jo om det hanglar om en gulle

Datorn: Är det fint väder hos dig?

Du: Öhhh orkar inte prata med dig för du ger ju mig inte bulle Hej då

Datorn: Nähä.

Du: Hej dåååå

Datorn: Hej!

Du: dåå

Datorn: Säg något.

Du: Hejdå

Datorn: Hej då!




Japp jag vet det är iriterande!

Och jag fick inte min bulle :(



Hejdå vi ses i nästa inlägg!



                                                  

      

Av Julia&Tindra - 27 mars 2013 18:07

                                                  
        Heej!

                               I morgon ska vi ha mysdag i skolan   

                    vi får ta med oss god saker ni v et vad jag menar   

                                             Men vi ska se på film   

Och så ni vett äääälskar jag att se på film men jag tror att jag kommer att få hypernervodiakustiskadiafragmakontrafibraskoner andnings prublem   

Det är för att vi ska se en 11 års film :(

men inte säkert för man ska ta med sig film och sedan rösta vilken film men alla pratar om 11 års filmer

Och prublemet är om jag ser en läskig film så 1 jag låter som om jag har prublem med andning även om jag andas normalt

2 Blir supper räd och den kan ta år tills jag kommer över det

3 jag vågar innte äta, vara endsam i ett rum och inte ens gå på toa!


och feresten ledskigt då var det ca 1 år sedan idag som vi såg denhär svarta madam vidion  (Är inte ledskig)

HAHAAHAHAHAHAHAHA!

när jag och Tindra såg den blev vi supper räda och sprang ner

Jaaaa


Prublem till mig då

men jag ska baka browne mums


Så nu hejå



                                                   

Av Julia&Tindra - 26 mars 2013 17:36



Yohio heter egentligen Kevin

Han är omtalad för sin visuella stil.

Men vill lyfta fram någonting annat.

- Jag är ingen modell. Det är kul att det uppmärksammas, men jag vill poängtera att jag är musiker, säger artisten Yohio.

På söndagen medverkar han i Binglottos uppesittarkväll.





//TindrajUlia



Av Julia&Tindra - 26 mars 2013 17:24

Yohio har en 10 årig lilla syster! vi ska försöka hitta bild och namn på henne vi hittade en annan rolig video

Av Julia&Tindra - 26 mars 2013 17:16



den är så himla bra lyssna efter meningen kommer du klänning


//Julia&Tindra

Av Julia&Tindra - 26 mars 2013 15:51

 jag och Julia ska vara med i en tecknings tävling så vi ska bara hitta en bra bild fast det finns ju inga bra!





//Julia Tindra

Av Julia&Tindra - 25 mars 2013 18:56

Heej! Det är lite konstigt för Tindra brukar alltid blogga men hon har inte gjort det på länge!

Hon har nog gjort en blogg med nån anan också   

Jag tror med en kommpis som hetter Silje för dem leker mycket.....

Nåja det bli nog inte så mycket med den här bloggen.........

Jag hadde stora förväntningar jag trode vi skulle få många tittare på bloggen och få tråfa Yohio på riktigt men ja...........


Det här blir nog  en av det sista inläggen.....   



Hejdå



                                                  
 

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards