Biffb

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Julia&Tindra - 25 mars 2013 18:56

Heej! Det är lite konstigt för Tindra brukar alltid blogga men hon har inte gjort det på länge!

Hon har nog gjort en blogg med nån anan också   

Jag tror med en kommpis som hetter Silje för dem leker mycket.....

Nåja det bli nog inte så mycket med den här bloggen.........

Jag hadde stora förväntningar jag trode vi skulle få många tittare på bloggen och få tråfa Yohio på riktigt men ja...........


Det här blir nog  en av det sista inläggen.....   



Hejdå



                                                  
 

Av Julia&Tindra - 25 mars 2013 18:14

                                                  
          Heej   

                   Förlåt att jag och Tindra inte har bloggat men ingen av oss hade tid   

                                           Men nu har jag tagit en ny bild :)

 

Varför jag gjorde så där på bilden var för att min kompis eller en tjej i min klas sjunger gosa gosa gosa gosa gosa gosa gosa ja ni vet den där låten som vaer med i melodifestivalen ja och hon sjunger gosa gosa.... ja och gör så där!

litte iriterande :) fast roligt!


I morgon så måååste ni kolla på bloggen för då kommer det masvis med galna filmer med yohio och Julia   

Två saker som kommer apsålut ut är Julia träfar yohio 3 och Yohio bjuder julia på dejt   

Det kommer kanske komma mer saker men vi får se



Hejdå ses i nästa inlägg !


Av Julia&Tindra - 25 mars 2013 07:55

Hej jag har haft en rätt så upptagen helg och har tyvär inte kunnat blogga!men det tar jag och Julia igen i morgon då är det yohio tisdag!jag tog en rolig bild på Klara  

 

 

 

//Tindra

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards