Biffb

Direktlänk till inlägg 1 mars 2013

Julia cool?

Av Julia&Tindra - 1 mars 2013 14:19

                                                  
           Heej!

Jag har tänkt på en sak och det är att jag har merkt att jag är o cool!

Så i det här inlägget ska ska...............................................
....

JAG VARA COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Ockej alla dem coola tar ju foton när dem ar foton på mobilen och det ska jag göra!


öhhh hittar inte min mobil och jag hittar inte mobilen som jag hade före

jag får ta mobilen som jag skulle ha anars om inte dem två fans...............

 

Japp så ser den ut ganska gammal och nu ska jag vissa er vad knaparna fins..

 

Och nu ska jag tA FOTOT

 

Öhhh vänta den har ingen lins och det betyder att jag inte kan ta foto!!!

7  

Duuuuma

 

Ockej det gick inte så bra...


Men vi har faktigstiskt två grejor kvar som jag ska vara bra på så deså!!


Nästa nivå är om......

Kläder!


Det här blir lät jag tar det som inte pasar på mig som inte äer min sstil!

 

jaa en dö skalle tröja och byxor...

tajta byxor som är bara super snykt på mig bara om det är nån glad färg!

 

Japp jag vet jag är bra!


MEN VÄNNTA

jag kan inte säta på mig det där då ser ag ju tokig utt

jag säter på mig något som er supper snykt på mig!

 

Ja jag vet det är supper snykt på mig   


Nu är det level 3 smink


ÖÖhhh få se vad några i min familj har....

 

Ja nån sån grejse mojs

och en sån och sån och......

 

 

 

Öhhh vänta det där sete jag mig aldrig på mig!

Jaa jag har en ide jag kan ta nåt ifrån min smink väska!

bara två saker!


det här lepsylet med färg

 

Och om jag ska på fäst kan jag ha mit lepglans som luktar melon!

 

Och nu kommer resultatet

 

Och blir jag godtjänd?

 

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag gjorde....

Ockej jag följde inte hur man skulle göra.....


Men nu oj vad långt inlägg det här blev men Heej då ses i nästa inlägg



                                                  
                                          //Julia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 19:12

Hejsan! ni vet klippet Julia la upp den där far far away idol! på den tyckte jag att mössen var bäst!  vem tycker ni är var bäst! komentera isåfall detta inlägg.Förlåt om detta inlägg blir lite kort<-----------------------grymma mössen      ...

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 07:33

Hejsan! Ja nu är detdaks för skola    Det kanske det inte är för dig men idag ska jag och Tindra gå till skola Men vi har sovmorgon så vi ska vara där 09:00 och sedan slöjd och vi får en kort dag och det är ju bra :) Jag vet inte om jag längtar...

Av Julia&Tindra - 7 april 2013 09:30

Heej! Jag och mina granar och min stora syster hade lördagsmys i går och då tittade vi på shrek kortfilmer och då var det far far away idol    Och ja den fans på youtube så jag ska visa den tiller! Se på hella ni kommer att skrata supper mycke...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:10

Hej! idag på lovet ska vi baka något som jag inte gilla!sockerkaka!det smakar ju ingentingkolla vad tråkig den ser ut den ser ju inte direkt ut så härkolla vad roligt en mp3 tårta!men som ni kanske förstog var båda bilderna från google!       ...

Av Julia&Tindra - 5 april 2013 08:09

   

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards