Biffb

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Julia&Tindra - 8 april 2013 19:12

Hejsan! ni vet klippet Julia la upp den där far far away idol! på den tyckte jag att mössen var bäst!  vem tycker ni är var bäst! komentera isåfall detta inlägg.Förlåt om detta inlägg blir lite kort<-----------------------grymma mössen




//Tindra




Av Julia&Tindra - 8 april 2013 07:33

Hejsan! Ja nu är detdaks för skola   

Det kanske det inte är för dig men idag ska jag och Tindra gå till skola

Men vi har sovmorgon så vi ska vara där 09:00 och sedan slöjd och vi får en kort dag och det är ju bra :)

Jag vet inte om jag längtar till skolan eller inte jag är lite så här jag vil samtitigt gå till skolan men jag vil ha låv!

det är kompliserat

men jag tycker att det ska bli ockej att gå till skolan inte pricis ååå vad tråkigt att gå till skolan eller jaaaa gå till skolan min favorit, ockej den sissta var ungefär som jag ;)


Men nu undrar ni var jag gör just nu i mitt liv   

Ja jag vet just nu skriver jag   

Men för fem minuter sedan spelade jag ett spel på

http://www.Friv.com

Och spelet heter  Red ball

Och om du vil spela det men har lite prubem att hita det så är det näst längs ner i mitten ungeför och så är det en röd bol där



Ses i nästa inläggg


Och feresten för en månad sän så sa vi att vi hade frågestunds grejsemojs det är det fortfarande!

så fråga på som galna babianer då!!!!


Hejdå                            

                                                  
                            //Julia


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards