Biffb

Alla inlägg den 4 april 2013

Av Julia&Tindra - 4 april 2013 08:22

Hej! Nu har jag komit hem ifrån farmor och det var supper roligt att vara där hos farmor alltså

Jag har tappat två täbnder det här veckan!

en i freddags och en i tisdags!

Titta på mig nu!!!!!!

 

Ockej jag kanse skulle sakt 4 bilder på mig!


 


Men jag sat och tittade på super lördag '(Som vanligt) och dem beretade att yohio skulle vara med på söndag (Har redan varit) Vill ni se dett?

Gå in på http:///www.bolibompa.se

Om ni blädrar lite ner så kan ni se det!

Bra jag trode att jag var den enda som inte kunde dansa gamam (Vet inte hur det stavas och orkar inte skriva klAR ordet)

DEt visade sig att Yohio inte kunde det heller!



Men ja nu måste jag göra i  årning mig till Klubben Hejdå ses i nästa inlägg!


                                                  


                                                //Julia
 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards