Biffb

Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Julia&Tindra - 28 februari 2013 18:45

                                                  
   Heej!

Förlåt att jag inte har bloggat men jag har varit hos min farmor och hon har inte en dattor.

Även om hon hade en dator så skulle jag inte spela för det är nog ganska bra att ta en paos från dator i några dagar   


Men i det här inlägget kommer jag att skriva om vad jag har gjort hos min farmor!


När vi kom dit hade mina kusiner Isak och Bel kommit   

Isak är 6-7 år och Bel är 5 år

Vi fick en bulla och spelade monopol..........

8+ stog det på monopolet   

Men vi åkte spark och hade super kul och min stora syster var ju också där :)



Hihihihi rolig bild

 

Visst är jag snygg :)


Men nu ska jag göra nåt annat inlägg så ses i nästa inlägg




                                                  
                                      //Julia

Av Julia&Tindra - 28 februari 2013 17:00

Hejsan alla läsare hade kul igår på sportlovet men nu till annat! det rätta svaret av vems ansikte var.............................................Bj
örn ulveusi nästa inlägg kommer vems ansikte

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Vi som skriver denna blogg är BFF

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards